nU ovoj formuli, predstavljaju novo vreme
usluge, staro vreme usluge i maksimalno vreme usluge,
respektivno. Prve dve komponente u formuli troškova predstavljaju zaobilazno
vreme za nova mesta preuzimanja i dostave, dok je treći termin suma naknadnog kašnjenja
preko +j,-j i svih ostalih servisnih
tačaka koje nailaze posle +j u trasi (većina promenljivih od +j i –j su postavljene na 0). Minimizacija obilaznog vremena je heuristicki
način smanjenja sume poremećaja u trenutnoj trasi. Sa druge strane, jedna promena
obilaznog vremena može izazvati mnogo zakasnelih usluga u jednoj trasi i nekoliko u
drugim trasama, u zavisnosti od razlike između proračunatog i maksimalnog vremena
usluge. Ovo je u obračunu uzeto kaozadnja stavka u formuli troškova.
nSlika 4 ilustruje proces dodavanja. Na slici, +j i –j predstavljaju respektivno
tačke preuzimanja i dostave zahteva j, a X predstavlja zadnju tačku usluge vozača u
trenutnom vremenu. Dakle, vozač je već uslužio tačku X, i
krenuo je prema tački preuzimanja zahteva 1. U to vreme,
korisnik 3 poziva servis. Dodato mesto sa minimalnim troškovima za ovaj novi
zahtev je pokazano na slici. Sa ovim novim zahtevom, planirana vremena usluge u
+2, -2 i -1 su odložena, i ubačena nova vremena usluge u sistem.