n Prevoz je jedna od
suštinskih delatnosti unutar mnogih organizacija. Roba i usluge se distribuiraju mušterijama preko službe
prevoza, pa ova delatnost mora biti efikasno izvršena. U suštini,
efikasnost utiče na smanjenje troškova operacija i povećanje kvaliteta
usluge. Gledano sa strane dispečera, sposobnost da se nađe
dobar kompromis između ova dva suprotna zahteva je veoma važno pitanje.
n
n Brojni primeri
distribuiranja u “realnom vremenu” mogu se naći u praksi, kao što su ambulantne ili policijske usluge,
usluge slanja paketa ili kućne dostave, transport hendikepiranih, kao i
mnoge druge. U ovom delu, mi smo se fokusirali na specifičnu oblast: kompaniju za poštanske usluge iz Montreala. Ovde, pisma
moraju biti sakupljena i dostavljena sa jednog mesta na drugo u
uličnoj mreži, tako da zadovolji prioritete korisnika usluga. Za prioritete su obično navedeni rokovi
maksimalnog vremena preuzimanja i dostavljanja ( npr. pismo mora biti preuzeto za
vreme od 30min, i dostavljeno u vremenu od 90min.).