17
3.4. Ubacivanje novih zahteva
nU ovoj formuli,                          predstavljaju novo vreme usluge, staro vreme usluge i maksimalno vreme usluge, respektivno. Prve dve komponente u formuli troškova predstavljaju zaobilazno vreme za nova mesta preuzimanja i dostave, dok je treći termin suma naknadnog kašnjenja preko +j,-j i svih ostalih servisnih tačaka koje nailaze posle +j u trasi (većina promenljivih od  +j  i  –j su postavljene na 0). Minimizacija obilaznog vremena je heuristicki način smanjenja sume poremećaja u trenutnoj trasi. Sa druge strane, jedna promena obilaznog vremena može izazvati mnogo zakasnelih usluga u jednoj trasi i nekoliko u drugim trasama, u zavisnosti od razlike između proračunatog i maksimalnog vremena usluge. Ovo je u obračunu uzeto kaozadnja stavka u formuli troškova.
nSlika 4 ilustruje proces dodavanja. Na slici, +j i –j predstavljaju respektivno tačke preuzimanja i dostave zahteva j, a X predstavlja zadnju tačku usluge vozača u trenutnom vremenu. Dakle, vozač je već uslužio tačku X, i krenuo je prema tački preuzimanja zahteva 1. U to vreme, korisnik 3 poziva servis. Dodato mesto sa minimalnim troškovima za ovaj novi zahtev je pokazano na slici. Sa ovim novim zahtevom, planirana vremena usluge u +2, -2 i -1 su odložena, i ubačena nova vremena usluge u sistem.