n Gledajući ove
brojeve, dispečer može odabrati određenog vozača,
klikćući mišem na liniju sa vozačevim imenom. Po selektovanju, prikazuje se
cela trasa, sa specijalnim zasenčanjem za mesta preuzimanja i dostave novog
zahteva.(videti sliku 7). Na trasi je prikazano planirano i
maksimalno vreme usluge za obe adrese, kao i simbol “>” koji se pojavi između dve
vrednosti kada se detektuje neko kašnjenje.
n Dispečer mora
potvrditi trasu. Ako mu se ne sviđa trasa, omogućene su mu tri mogućnosti. Prvo, on
može pomeriti tačke preuzimanja i dostave na druge lokacije unutar trase, kako bi
našao bolje mesto dodavanja. Kada su tačke pomerene na novu lokaciju, planirano vreme
usluge u svakoj tački duž trase se automatski koriguje. Dispečer može
zatražiti korekciju rang liste na ekranu 1 i ekranu 2, baziranu na novom mestu dodavanja.
n Druga mogućnost je da
poništi selekciju, i vrati se na ekrane 1 i 2 kako bi odabrao novog vozača. Kada
dispečer potvrdi odabir vozača, trasa se trajno menja kako bi uključila novi
zahtev.
n Treća mogućnost
je ostavljanje zahteva na listu “neodlučenih” zahteva, i sačekati
druge zahteve da dođu pre konačne odlike.